Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI imetys pienentää rintoja?

Vierailija
27.02.2007 |

Itselläni kyllä imetysaikana on ollut ihan muhkeat rinnat mutta sitten kun en enää ole imettänyt niin tosi pienet kyllä =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis imetyshän suurentaa rintoja, mutta imetyksen jälkeen ne palasivat ennalleen.

Vierailija
2/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rinnat täyttyvät maidosta ja taas tyhjenevät, rasvasolut litistyvät pysyvästi, eli imetyksen lopettamisen jälkeen rinnat menettävät muotoaan ja varsinkin jos et ole lihonut, vaan olet samassa painossa kuin ennen raskautta. Tosin pelkkä raskauskin vaikuttaa rintoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minhän ne rasvasolut saisi sinne takaisin?

Vierailija
4/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sentäs nuori!

Vierailija
5/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:7

Vierailija
6/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä EI johdu siitä että olisin lihonut! (Mulla oli ennen raskautta pieni A-kuppi, nyt melkein B). Tosi pienirintaisilla ilmeisesti joskus käy näinkin... raskaus ja imetyshän vasta muokkaavat naisen rinnat siihen lopulliseen muotoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonia vaan kehiin! ;)

Vierailija
8/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, järkyttävää oli niiden H-kuppien kanssa. Tosin oli normaalistikin isot mulla mutta kuitenkin imetys kasvatti ne isoiksi ilmapalloiksi. Myöhemmin en kestänyt enää niitä E/F kuppejakin vaan pienennytin ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ja imetyshän vasta muokkaavat naisen rinnat siihen lopulliseen muotoonsa.


apua, mihin lopulliseen muotoonsa...? Ei kai tämä rupsahtanut tyhjä nahkasäkki ole lopullinen muoto?

Vierailija
10/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti riippuu henkilöstä onko kuppikoko isompi vai pienempi kuin enne n raskautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Mulla oli 25-vuotiaaksi saakka tosi hienot C/D-kupin tissit. Nyt on tähän lopulliseen muotoon tyydyttävä (=kansallispuvuntasku)?



Siis nykyään löysä, littana A-kuppi, joka ei pysy edes push up-liivien sisällä kumartaessa.



Viimeisestä imetyksestä on jo kolme vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme