Lue keskustelun säännöt.
Nimesin vaimoni Aatuksi
15.09.2011 |
Mun vaimo on vakavasti sairas, enkä enää jaksa häntä vain ymmärtää. Hänen mielestään on normaalia tutkia esim. minun henkilökohtaiset kirjeeni ja esim. puhelinlaskut. Tänään hän itse sensijaan sanoi menevänsä hammaslääkäriin. Tuolta tultuaan kysyin mitä tekivät, niin sanoikin olleensa psykiatrilla. Hyvä, että käy, ei tässä muuta voi todeta. Jäin vain miettimään, että miksi häpeää koko asiaa. Onko hän tiedostanut oman tapansa urkkia kaikki toisista ja surutta sitten käyttää mitä henkilökohtaisempiakin asioita näitä vastaan sopivan riidan sattuessa.
Kommentit (2)
Muita sopivia: Stalin, Stasi, KGB ym.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voimia sinulle. Minun äitini oli tuollainen. Nyt aikuisena en pidä yhteyttä.