Miten hoidatte huulessa oleva yskänrakkulaa?? Mulla on ihan
muotopuoli alahuuli kun toinen puoli siitä aivan turvoksissa ja sitten vielä lisäksi se valkoinen rakkula eikä edes just sen turvotuksen päällä vaan huulen ulkoreunassa://
Helvetin rumaa ja kipeää ja ärsyttävää:((
Ja laitanko mä näitä hoitotarroja/voiteita mitä on niin turvotuksen vai rakkulan päälle?
Kommentit (6)
ja laitan sitä heti kihelmöinnin alettua siihen kohti missä tuntuu. Yleensä ei nouse edes rakkulaa lainkaan sitten.
Kun ei tosiaan ole edes sen rakkulan, joka ei ole iso, alla vaan eri kohdassa kuin rakkula.
ap
älä niitä tarroja,niissä ei ole hoitavaa-ainetta,ja ne vaan repii ihoa irti!
huh ei olekkaan herppestä ollu pitkään aikaan.*koputtaa puuta*
ei vaan huvittais koko ajan kulkea se valkoinen mömmökasa huulessa ja väkisinkin sitä myös siitä nielee..
ap
älä niitä tarroja,niissä ei ole hoitavaa-ainetta,ja ne vaan repii ihoa irti!
huh ei olekkaan herppestä ollu pitkään aikaan.*koputtaa puuta*
ei vaan huvittais koko ajan kulkea se valkoinen mömmökasa huulessa ja väkisinkin sitä myös siitä nielee..
ap
älä niitä tarroja,niissä ei ole hoitavaa-ainetta,ja ne vaan repii ihoa irti!
huh ei olekkaan herppestä ollu pitkään aikaan.*koputtaa puuta*
että on ruman näköstä jne. mut tuo on ainut mikä tepsii.mulla on ollu herppes 10 alkaen ja nyt olen 33 vuotta.
Se pannaan aivan sen rakkulan päälle. Laskee turvotuksen ja lopettaa erittämisen hyvin nopeasti.