Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei raskautta 6kk, nyt 7.kierto menossa.Outoa?
Kommentit (5)
Kun yritystä 1 vuosi eikä raskaus alkanut, nii sitten aletaan vasta tutkimaan, onko jossain vikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos olis 6 vuotta ja 7. menossa niin sitten.
ole outoa...
mulla on alkanu just 7kierrosta 2krt raskaus ja toisen raskauden tulos hilluu tuossa lattialla ;)
Toinen meni valitettavasti kesken :(
mutta kolmosesta raskautumiseen meni 8 kk.
Tietenkin eroa oli sillä että yritin toisesta poikaa ja toisesta tyttöä (ja sain)
Alue: Aihe vapaa
Etkö tiennyt että 100% raskauksista alkaa viimeistään 6 kk yrittämisen jälkeen. Sen jälkeen julistetaan mahoksi.