Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huippumalli haussa

Vierailija
12.04.2010 |

Nelli on mun voittajasuosikki. Tämän hetken tietojen perusteella.

Vähän ihmettelin sen jääkiekkoilijan mukaan valintaa, vaikutti niin jäykältä ja vaivautuneelta. Ja Stephanie oli liian eloveenamainen.

Kumma kun se vaalea tatuoitu tyttö ei päässyt mukaan, siinä olisi ollut niitä draamakuningattaren aineksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrasimme tytön kanssa, kun se tatuoitu itserakas tyyppi ei päässyt jatkoon.

Sehän oli mielestään jo voittanut koko kisan ennen kuin se ehti kunnolla alkaakkaan.Ärsytti sen ylimielisyys tyyliin "tiedän oevani kuvauksellinen,musta saa oikein hienoja kuvia.jne. "

Argh, Mut eipähän kelvannut tuomaristolle.

Vierailija
2/2 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kaikki! tsemppiä kisaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi