mitä ruokaa teet tänään?
Kommentit (10)
itse juuri jälkkäriksi keitän tässä toffeeta.
mennään pizzalle. Heräsin just, 3 öitä takana ja nyt 2 viikon vapaa ja reissu etelään. Jiihaa..
Eli paistetaan paprikaa, kesäkurpitsaa ja valkosipulia, ja pikkutomaatteja, höyrytetään vihreitä papuja (niitä pitkiä) ja lisänä tietty parmesania.
Helppo, nopea ja hyvä.
jauhelihakasviskastiketta ja kanttarellikasttiketta ja tuorepastaa. Lisänä porkkanaraastetta.
Päivälliseksi meinaan tehdä uunilohta ja perunamuussia. Lisäksi kai salaattia tai keitän pakastevihanneksia tms.
Mies kokkasi. Mutta meillä oli kananpojan minuuttipihvejä ja riisiä, lisänä kurkku-punasipulia ja parsakaalia. Ihan vain perusmättö.
"Iltaruoaksi" tarjoan lämpimät leivät sellaisessa leipägrillissä tehtynä.
Tänään teen päivälliseksi paholaisen pannua.
Tänään poikkeuksellisesti meillä ei ollutkaan lounasta ollenkaan vaan syötiin kunnon brunssi:
* neljänviljanpuuroa
* kurpitsansiemensämpylöitä, salaattia, meetwurstia, juustoa, tomaattia
* munahyydykettä, jossa seassa pekonia
* omenoita ja appelsiineja
* appelsiinimehua
* lattea
ja hiukan uunijuureksia, ja salaattia. Jälkkäriksi marjakiisseliä, oikein marjaisaa:-)
Mies kokkaa.
Lounaaksi syötiin jauhalihatäytteisiä cannelloneja.