Lue keskustelun säännöt.
Onko lapsen käyttäminen päivystyksessä ilmaista?
24.01.2010 |
Käytin poikaa 3v. kolme viikkoa sitten päivystyksessä ja vieläkään ei ole laskua kuulunut. Onko se hoito ilmaista esim. alle 18-vuotiaalle?
Kommentit (2)
Sairaalasta tulee normaalisti lasku, mutta siihen voi mennä viikkoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin jos ajat jättää perumatta, menee silloin se maksu, mutta ajallaan käyttäminen on ilmaista.