Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemusta Faunattaren tai Mustin ja Mirrin kiipeilytelineistä?

Vierailija
21.01.2010 |

Onko kuinka kestäviä?

Vai mistä olette ostaneet kissoillenne kiipeilytelineen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paikkakunnalta löytyy mikä tahansa kyseisten ketjujen ulkopuolinen firma, ostakaa sieltä

Vierailija
2/5 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täältä:

http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts



Halvempia ku suomessa ja nopea toimitus. Ruuat oon kans tilannu tuolta. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täältä: <a href="http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts" alt="http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts">http://www.zooplus.com/shop/cats/scratching_posts</a&gt; Halvempia ku suomessa ja nopea toimitus. Ruuat oon kans tilannu tuolta. Suosittelen.

Vierailija
4/5 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paikkakunnalta löytyy mikä tahansa kyseisten ketjujen ulkopuolinen firma, ostakaa sieltä


yks akvaarioliike, missä myydän pelkästään kaloja ja kasveja + muuta akva tavaraa sekä toinen, joka on myös enempi akva liike, mutta jossa myydään myös koiran ja kissan ruokasäkkejä ja koiran tarvikkeita.

Vierailija
5/5 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mustista ja mirristä sellaine kattoon asti ulottuva aika iso kiipeilypuu. Ollut meillä nyt n. 6kk ja kestänyt hyvin. Huonekorkeus on meillä tosi korkea, joten ei saatu kiilattua kattoon mutta hyvin kestää ison kissan riekkumista. Ja kissa tykkää nukkua siinä ja raapia.