Lue keskustelun säännöt.
Miten voi olla noin uusavuttomia
12.03.2010 |
tyhmiä vanhempia että eivät yhtä lasta saa kuriin? Siis toi kiukkunen teini -tapaus. Kyllä tossa on kyse vanhempien tyhmyydestä enemmän kun mistään muusta. Sääli lasta!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla