Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella rytmillä pieniä nukutetaan päiväkodissa?

Vierailija
30.03.2010 |

Eli nukutetaanko 1v2kk-1v5kk ikäistä lasta päiväkodissa lapsentahtisesti vai ryhmän mukana? Mihin kellon aikoihin lounas ja uni sijoittuvat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä unille 12 mennessä, kahteen saavat nukkua.

Vierailija
2/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samoin kuin kolmosella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa onnistuu kahdet päiväunetkin, toisissa taas ei. Kuten edellinen vastaaja kertoi, ruoka on yleensä yhdentoista maissa ja sen jälkeen mennään nukkumaan noin puoli kahdestatoista eteenpäin.

Vierailija
4/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai nukkua kahdet unet. Ekat joskus klo 10 ja tokat myöhemmin.

Vierailija
5/5 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nukkuisi ne yhdet päikkärit lounaan (klo 11) jälkeen.



Mutta omani oli reilu vuoden kun aloitti päiväkodissa. Meni aamuisin aamupalalle päiväkotiin (klo 8). Nukkui lyhyet unet sisällä klo 9-10 välillä. Sitten kävi ulkoilemassa. Nukkui pitkät päikkärit lounaan jälkeen.

Lapsi taisi olla 1,5v, kun jätti ne lyhyet unet pois ja siirtyi "normaalirytmiin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä