Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä kotitaloustyötä inhoatte?

Vierailija
21.01.2010 |

Kaikkihan pitää tehä, mutta ite inhoan pyykin laittamista kuivaustelineeseen & ottamista siitä (paitsi vauvanvaatteita). Ratkaisu: kuivausrumpu!!! Paljon mukavampi ottaa rummusta suoraan kaappiin :DD

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan ainoa jonka yritän aina nakittaa miehen hommaksi. Muut menee kyllä.

Vierailija
2/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa minut hyvin hyvin vihaiseksi, ajattelemisestakin tulee pahalle tuulelle.

Vierailija
4/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee selkä kipeäksi....



Voisiko joku suunnitella vessat siten, ettei ne pytyt ole ängetty jonnekin vallan ahtaaseen tilaan.

Vierailija
5/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jos pitää saada oikein hyvää jälkeä. Ruuanlaitto on myös pakkopullaa aika usein.

Vierailija
6/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rättien kanssa siivoamista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jää useasti tekemättä pariksi päiväksi kun kuivurista otan pois

Vierailija
8/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk..vaikka ny sielä onki vaan omaa tukkaa lillumas..mut silti. Tosin pikkusen nakersi, ku muuton jälkeen aloin pesemään lattiakaivoa ni hyi hel..sielä oli sit edellisen asukkaan karvat mujuamassa..eipä ollu vaivautunut KERTAAKAAN asumisensa aikana pesemään kaivoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä vielä pesee ja kuivausrumpukin löytyy, mutta niiden kaappiin saattaminen.. VOI TUSKA! Ja kiitos kuivausrummun joutuu farkutkin silittämään melkis kaikki (eikä auta se ryppistymisenesto-ohjelmakaan... )



Hyvänä kakkosena kyllä tulee kaikenlainen ajelehtiva sälä... Mä en käsitä mistä niitä riittää. Mä voin ihan hyvin hinata kamoja paikalleen vaikka koko päivän ja jotenkin ne ujuttavat itsensä takaisin ajelehtimaan... ARGH! Eihän siinä välissä meinaa keritä ees imuroimaan kunnolla ja sit päätyy jokatapauksessa potkimaan ajelehtivaa roinaa pois tieltä kun ehdit sen imurin tai mopin varteen...

Vierailija
10/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuun aina kiukkuseks kun pitää imuroida. Siksi meillä mies yleensä hoitaa imuroinnin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä vielä pesee ja kuivausrumpukin löytyy, mutta niiden kaappiin saattaminen.. VOI TUSKA! Ja kiitos kuivausrummun joutuu farkutkin silittämään melkis kaikki (eikä auta se ryppistymisenesto-ohjelmakaan... ) Hyvänä kakkosena kyllä tulee kaikenlainen ajelehtiva sälä... Mä en käsitä mistä niitä riittää. Mä voin ihan hyvin hinata kamoja paikalleen vaikka koko päivän ja jotenkin ne ujuttavat itsensä takaisin ajelehtimaan... ARGH! Eihän siinä välissä meinaa keritä ees imuroimaan kunnolla ja sit päätyy jokatapauksessa potkimaan ajelehtivaa roinaa pois tieltä kun ehdit sen imurin tai mopin varteen...

Vierailija
12/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silitys, luuttuaminen, pyykkien kuivumaan laittaminen, tiskien pesu. Name it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoista kotitöistä tykkään, oikeastaan silitys ja keittiön siivoaminen ovat sellaisia, joita teen mielelläni. Kaiken muunkin kyllä teen, mutta yksi on mitä inhoan yli kaiken - yleinen järjestely. Inhoan sitä, kun jatkuvasti saa olla selkä väärällään noukkimassa tavaraa lattioilta, siirtämässä sitä ja tätä ja tuota tavaraa pois edestä/oikealle paikalleen, etsimässä jollekin tavaralle oikeaa/parempaa paikkaa, penkoa tavaroita jonkun kadonneen asian perässä...



Jep, meiltä puuttuu kunnollinen säilytysjärjestelmä. Säilytystilaa on tarpeeksi, mutta sen järkevä ja looginen käyttö puuttuu. Lisäksi sekä lapsiltani että mieheltäni puuttuu täysin kyky laittaa tavaroita paikoilleen - he vain yksinkertaisesti pudottavat joka ainoan esineen juuri siihen, mihin se sattuu tipahtamaan. Lapsilta vielä ymmärrän, he kun ovat 4v ja 9kk, mutta mies on 27v. Lähes päivittäin on tilanteita, kun mies kiroaa, että taas joku hänen tavaransa on vauvan suussa, vasta tän kuun alussa piti ostaa miehelle uusi kännykkä, kun vauva kuolasi entisen rikki. Itse mies sen jätti lattialle, mutta mun syyhän se on, kun en ajoissa huomannut ja nostanut sitä talteen...

Vierailija
14/20 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan siksi, että keittiön sotkemista ja siivoamista pitää tehdä lähes nonstoppina kaiket päivät. Tehdä ruokaa, kattaa, siivota, kattaa, siivota jne. Erittäin ärsyttävä homma, jonka tuloksista ei juuri ehdi nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu: tiskikone ja mies imurinvarteen.



Sanottakoon vielä, että minä teen sitten vastaavasti jotain sellaisia kotitöitä mitä mies inhoaa, kuten vessan pesu.

Vierailija
16/20 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaappiin vienti. Kyllä ne koneeseen ja rumpuun laittaa mutta se viikkaus ja paikoilleen kuskaaminen, yök!



Ja tiskikoneen tyhjäys. Täyttäminen taas on ihan kivaa

Vierailija
17/20 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kamalin varmaan vessojen pesu. Silittämistä en harrasta ollenkaan.

Vierailija
18/20 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on niin paljon. Helpompi olisi sanoa mistä pidän (pyykkihuolto).

Tämä voisi kyllä tulla suustani:

Keittiön siivousta.Oikeastaan siksi, että keittiön sotkemista ja siivoamista pitää tehdä lähes nonstoppina kaiket päivät. Tehdä ruokaa, kattaa, siivota, kattaa, siivota jne. Erittäin ärsyttävä homma, jonka tuloksista ei juuri ehdi nauttia.

Erityisesti pöytien pyyhintä, lattialle tippuneen ruoan pyyhintä ja isojen ruoanvalmistusastioiden pesu on yök.

Yhtään en tykkää myöskään ikkunoiden ja varsinkin sälekaihtimien pesusta. Yleinen pikkusälän (jatkuvaa) järjestely myöskin rassaa hermoja.

Vierailija
19/20 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pakko tehdä viikoittain eikä voi jättää väliin. :( Ja meillä on kolme veskiä. :(

Vierailija
20/20 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuivausrumpu...Auts, miten epäekologista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi