Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin Fazerin pähkinäsuklaalevyn juuri, kaduttaa! Kuinka kauan pitäisi juosta/kävellä saadakseen koko roskan poltettua? ev

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuorokauden verran!

Vierailija
2/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se kata tuon mässäilyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sunnuntaina hiihtämässä vajaa 10 km lenkin verenmaku suussa ja pulssi 175-185 koko matkan. Kesti reilun tunnin, ja kaloreita kului 645.



Minulla on muuten ongelma tuon kanssa, että repäisen aina liikaa, melkein aina juoksen liian korkealla sykkeellä. Joku kerta jään vielä sille reissulle.

Vierailija
4/4 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos tiedoista. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän