Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko Hyvinkään Hakala, Mustamännistö ja Paavola kaikki jotain spurgualuetta?

Vierailija
20.02.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


ihan mukavaa, lapseperhe aluetta.



Paavola taasen ei.

Vierailija
2/2 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakala on oikein kiva alue. Paljon lapsiperheitä, hyvä neuvola, kerhot, kauppa, puistoja rauhallisisa kävelyteitä...



Mustamännistö on enimmäkseen omakotialuetta. 50-lukulaisia taloja ja joukossa muutama uudempikin. Itse tykkäisin asua siellä!



Paavolassa on paljon aika kalsoja kerrostaloja, mutta myös omakotitaloryppäitä, jotka on ihan ok. Riippuu siis hieman mitssä kotaa Paavolaa on. Paavola etuna on ihan vieressä olevat hyvät ulkoilu- ja liikuntamahdollisuudet. Kulomäki (laskettelu, pulkkamäet), curlinghalli, jalkapalloviheriöt, lenkkiradat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla