Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko maustekakun kermaviilin korvata jollakin maidottamalla?

Vierailija
07.02.2007 |

ohjeessa lukee 1tlk kermaviiliä ja mietin että miten siitä saisi maidottoman,voinko laittaa esim. appelsiinimehua tms?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin suosittelen soijajugurttia. Sitä maustamatonta myydään ainakin puolen litran pakkauksissa ja ideahan siinä reseptissä on se jugurtin happamuus. Toinen vaihtoehto on kaurakerma (GoGreen) mutta sen toimivuudesta mulla ei ole kokemustra kuivakakuissa - vaan rahkan ja kerman korvikkeena marjapiirakoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi