Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

enteileekö tämä hemmetin...

Vierailija
18.03.2010 |

vihlonta synnytystä vai mistä johtuu..kestänyt jo useamman päivän tuntuu sillon ku vauva liikkuu.aivan kun vauva räpeltäis kalvoja tuolla alhaalla ja alapäähän vihloo.. alkaa yhtäkkiä ja loppuu yhtäkkiä...menkkajomotusta ja supisteluja on myös..kohdunsuun tilanteesta ei mitään tietoa...rv40

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan