Lue keskustelun säännöt.
iltamuskari
27.03.2010 |
Moi!Tietaisiko kukaan illalla, toiden jalkeen toimivaa muskaria Helsingissa, mihin voisin menna 1v 8 kk poikani kanssa? Mielellaan lahella Ruskeasuota. Olisin todella kiitollinen vinkeista!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla