Lue keskustelun säännöt.
Ostin just Guccin aurinkolasit
18.03.2010 |
voimakkuuksilla, köyhdyin 500e, yhyy... Mutta minkäs teit kun ne suorastaan käveli mun luo ja pyysivät uutta kotia ;)). Eihän sitä voinut vastustaa!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ton verran laseihin vaan menee, ainakin näillä mun omituisilla voimakkuuksillani :-/
Enjoy!
sangoissa?
minkä väriset?