Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Elloksen sivut toimi mulla?! Tulee aina sellainen ikkuna jossa

Vierailija
13.02.2007 |

pitää valita joko " lähetä virheraportti" tai " älä lähetä" ...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ollu jotain häikkää siitä lähtien kun Josefssonin ja Elloksen sivut yhdistettiin. Yritin tässä muutama viikko sitten tehdä kaksi päivää yhtä hemmetin tilausta ja aina se heitti mut ulos ja taas alusta koko homma. Viimein soitin asiakaspalveluun ja tein tilauksen puhelimitse, mainitsin samalla tuosta sivujen toimimattomuudesta ja sieltä vastattiin, että asia on tiedossa. Miksi ne eivät sitten saa sitä kuntoon ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla