Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei Elloksen sivut toimi mulla?! Tulee aina sellainen ikkuna jossa
13.02.2007 |
pitää valita joko " lähetä virheraportti" tai " älä lähetä" ...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siellä on ollu jotain häikkää siitä lähtien kun Josefssonin ja Elloksen sivut yhdistettiin. Yritin tässä muutama viikko sitten tehdä kaksi päivää yhtä hemmetin tilausta ja aina se heitti mut ulos ja taas alusta koko homma. Viimein soitin asiakaspalveluun ja tein tilauksen puhelimitse, mainitsin samalla tuosta sivujen toimimattomuudesta ja sieltä vastattiin, että asia on tiedossa. Miksi ne eivät sitten saa sitä kuntoon ?