Supo tyrmää suoraan Lulu Ranteen salaliittoteoriat
Turvallisuus | Supo eri linjoilla sisäministeriön kanssa sabotaasiepäilyistä: https://www.hs.fi/suomi/art-2000010779875.html
Kommentit (19)
Eli kyseessä olisikin muutama tavis tekijänä? Ei mitään sen kummempaa.
Persut on Supon listalla uhka nro yksi, eli uskon enemmän Supoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse luotan enemmän sisäministeriöön kuin tuohon Supoon eli Valpoon. Paskarottien luottamus meni minulta siinä vaiheessa kun antoivat käskyn pidättää Mannerheim ristin ritarin Lauri Törnin..
Oletko IKL:n jäsen? Elämme nyt 2024 lukua,tiedoksi!
No nyt persut kääntää iskut Sanna Marinin tai George Soroksen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Supon uusi päällikkö ollutkaan persujen myyrä? Yritähän nyt päättää...
Itse näen naapuruston ulkkisten toimet kymmenen kertaa paremmin kuin suojelupoliisi. Täysin kädetön organisaatio nykyisin. Katselee, mutta ei tee asioille yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luotan enemmän sisäministeriöön kuin tuohon Supoon eli Valpoon. Paskarottien luottamus meni minulta siinä vaiheessa kun antoivat käskyn pidättää Mannerheim ristin ritarin Lauri Törnin..
Oletko IKL:n jäsen? Elämme nyt 2024 lukua,tiedoksi!
Sama perintö siellä on jatkunut. Tiitiset ja kaikki.
Supo on tiedustelupalvelu, eli kannattaa siihen katsoen uskoa sen töräytyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä ongelma onkin, että niin moni valitsee mihin luottaa, eikä valitse luottaa siihen tahoon, joka on luotettavin.
Vierailija kirjoitti:
Itse näen naapuruston ulkkisten toimet kymmenen kertaa paremmin kuin suojelupoliisi. Täysin kädetön organisaatio nykyisin. Katselee, mutta ei tee asioille yhtään mitään.
Olet Suomen James Bond? Just joo....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Supon uusi päällikkö ollutkaan persujen myyrä? Yritähän nyt päättää...
Viimeisin Supon uhkaraportti oli ennen persun nimitystä, joten seuraava on luultavasti "suurin uhka Suomen valtiolle on teletapit, koska ne vaikuttavat wokelta, ja niillä on yhteneväiset asut".
Vierailija kirjoitti:
Persujen kyvyttömyys ja asiantuntemattomuus tulee joka paikassa esiin.
Sullakin kaksi palikkaa lyö päässä tyhjää, kun Supon päällikkö on persu, persuja vastaan. :)
Nevala yritti pitää järjestystä Supossa yllä uuden maailmanjärjestyksen kynnyksellä, mutta hän kuoli. Miehestä näki jo päällepäin, että oli suoraselkäinen mies, eikä ottanut vastaan lahjuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOJELUPOLIISI (supo) kertoo STT:lle, ettei se ole havainnut viitteitä siitä, että Suomessa viime aikoina tapahtuneiden tihutöiden tai droonihavaintojen taustalla olisi valtiollista toimijaa."
Persujen r...ssäviha on noussut niin päähän, että kaikki laitetaan niiden piikkiin. Onneksi Supo ei lähde persujen sekoiluihin!
täh... eikö se ps ollutkaan rysssssän paras kaveri Suomessa... yrittäkää nyt päättää
Hyvä kun muistutit itse tuosta tosiasiasta!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ulkomaalaistaustaiset-ovat-yliedust…