Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskeluja jäljellä noin vuosi. Opintolainaa on...

Vierailija
17.10.2007 |

5.500e! Onko paljon!???



Oon itse joutunut kustantamaan sillä valmennuskurssit, elämisen, kaikki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksat sen aika äkkiä työpaikan saatuasi. Neuvottelet vain pankin kanssa jonkun järkevämmän maksusuunnitelman, sellaisen, missä saa maksaa pikkusumman kuukaudessa, eikä puolivuosittain kerralla jotain isoa summaa. Esim 500 e kuukaudessa ja tuo on maksettu jo vuodessa....

Vierailija
2/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin vaan. Mä oon opiskellu päivät ja tehny illat/yöt/viikonloput töitä ja pärjänny loistavasti. Pystyin jopa opiskeluaikana pitämään ihan kesälomaakin. Nyt ei ole mitään tarvinnu maksaa takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt kaikki kesät töitä ja ekan opiskeluvuoden. Kyllähän niillä työrahoilla elää, mutta valitettavasti on lainaa joutunut ottamaan kun oli

-kallis valmennuskurssi

-huonekalut ym elämiseen tarvittavat vaatteet ym pitänyt hankkia

-vanhemmilta en ole saanut mitään



:( ap

Vierailija
4/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin on pakko ottaa lainaa. Itse opiskelen ja minulla on kolme lasta. Jos kävisin töissä niin koska näkisin lapsia? Työharjoitteluja on paljon ja se on vuorotyötä, joten ei työnteko onnistu mitenkään. Ensi kesänä toivottavasti töitä, jottei lainaa tarvitse enää ottaa.

Vierailija
5/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellytyksenä 1 vuoden alakohtainen työkokemus.

Vierailija:


Töihin vaan. Mä oon opiskellu päivät ja tehny illat/yöt/viikonloput töitä ja pärjänny loistavasti. Pystyin jopa opiskeluaikana pitämään ihan kesälomaakin. Nyt ei ole mitään tarvinnu maksaa takas.

Vierailija
6/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä otin lainaa. haluan viettää osan ajasta lapseni kanssa. Jos päivät menevät opiskellessa ja illat töissä en näkisi lastani kun viikonloppuisin. Tai tuskin niilläkään jos töitä paiskisin.



Laina tuntui ihan järkevältä. Kyllä sen palkasta takaisin maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Joidenkin on pakko ottaa lainaa. Itse opiskelen ja minulla on kolme lasta. Jos kävisin töissä niin koska näkisin lapsia? Työharjoitteluja on paljon ja se on vuorotyötä, joten ei työnteko onnistu mitenkään. Ensi kesänä toivottavasti töitä, jottei lainaa tarvitse enää ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi