Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mihin hotelliin kannattaa majoittua Helsingissä?
30.10.2007 |
Olisimme kaksi yötä ja olemma parikymppinen pariskunta:)
Kommentit (2)
Arkipäivinä ei saa hyvää hotellia alle 100 euroa yö. Keskustasta Scandicit ja Palacet on jees, Sokos Pressaa en suosittele.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kai se riippuu mitä haette hotellilta ja paljonko teillä on rahaa käytettävissä. Myöskin sijainnilla on merkitystä. Haluatteko kalliimmin ihan keskustaan vai hiukan halvemmin esim. ratikkamatkan päähän Pasilaan?