Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppia käyttään nettiä ja sen eri alueita+tietokonetta?

Vierailija
23.10.2007 |

Mää haluisin olla netin " hevi" käyttäjä (niin kuin siinä soneran mainoksessa). Mutta, kun mää oon niin huono käyttään tietokonetta ja nettiä. Mulla ei oo mitään hajua miten jotain irc-galleriaa, myspacea tai facebookia käytetään tai miten pidetään jotain omaa blogia. Hyvä kun osaan kirjautua johkin palveluun, niin en osaa tosiaankaan lisätä mitää kuvia tai muuta tai ladata musiikkia jne. Musta olis kiva kuulua eri yhteisöihin netissä ja tutustua niissä uusiin ihmisiin. Miten ja missä voisi oppia netin käyttöä ja netti-etikettiä? Onko esim. netissä jotain sivustoa jolla näitä asioita opastettaisiin? Vaikka noitten palvelujen yhteydessähän on aina toiminta ohjeet, mutta tuntuu hirmu vaikealta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös yritys ja erehdys metodia voi kokeilla :)

Vierailija
2/2 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan vaan asiat ovat ja pysyvät vaikeina jos niihin ei ole oikaa motivaatiota. jos johonkin oikeasti tarvitsisit noita välineitä, juttu olisi varmaan ihan toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi