Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko se vaan on todeta, että aamupahoinvointi on psyykkistä osittain. :(

Vierailija
12.09.2007 |

Menetimme kissamme pari päivää sitten ja nyt ovat aamupahoinvoinnit palanneet, vaikka olen jo pari viikkoa ollut ilman niitä.

Ikävöin kissaamme ja se näköjään aiheuttaa minulle pahoinvointia.



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru voi aiheuttaa pahoinvointia tietenkin, mutta syitä on paljon muitakin.

Vierailija
2/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Suru voi aiheuttaa pahoinvointia tietenkin, mutta syitä on paljon muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaaltaan saattaa olla psyykkistäkin. Mä en koskaan oksentanut ja voinut huonosti käydessäni kotona vanhempieni luona, mutta muuten oksensin 20 kertaa päivässä.

Vierailija
4/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapahoinvointia senkin edestä :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi