Lue keskustelun säännöt.
Pakko se vaan on todeta, että aamupahoinvointi on psyykkistä osittain. :(
12.09.2007 |
Menetimme kissamme pari päivää sitten ja nyt ovat aamupahoinvoinnit palanneet, vaikka olen jo pari viikkoa ollut ilman niitä.
Ikävöin kissaamme ja se näköjään aiheuttaa minulle pahoinvointia.
Kommentit (4)
Vierailija:
Suru voi aiheuttaa pahoinvointia tietenkin, mutta syitä on paljon muitakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toisaaltaan saattaa olla psyykkistäkin. Mä en koskaan oksentanut ja voinut huonosti käydessäni kotona vanhempieni luona, mutta muuten oksensin 20 kertaa päivässä.
iltapahoinvointia senkin edestä :-)
Suru voi aiheuttaa pahoinvointia tietenkin, mutta syitä on paljon muitakin.