Lue keskustelun säännöt.
Laittaisitko seinällesi?
15.10.2007 |
Johanna Oraksen taulun Suomineidon Juhlaa?
http: // www. iltasanomat. fi/ viihde/ uutinen. asp?id=1444868
Ihan järkky mun mielestä... :)
Taulusta maksettu 50 000 euroa hyväntekeväisyyshuutokaupassa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En yhtään tykkää ns. modernista taiteesta, jossa on vaan kaikenlaista sekasotkua. Eli voisin vaikka ottaakin!