Lue keskustelun säännöt.
Mitenkäs tää toimii kun Tehy ilmoitti että kaikki menevät takaisin vanhaan työhönsä tai kukaan ei mene
26.10.2007 |
Mutta täälläkin on jo monta jotka eivät aio mennä takaisin vanhaan työhön missään tapauksessa. Eikö kukaan siis voi palata kun Tehyn on pidettävä sanansa?
Entäs sitten kun näiden joukkoirtisanoutuneiden työsuhteet Tehyn toiveiden mukaan " joukkopalautetaan" , joutuvatko nämä alanvaihtajat irtisanoutumaan uudestaan ja palaamaan töihin irtisanomisajaksi?
Kommentit (2)
Siis jos aikoo irtisanoutua joka tapauksessa, niin " joukkopalauttamisen" jälkeen pitää uudelleen irtisanoa itsensä
3: työnantaja YHTEEN
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
työnantajalla ei ole velvollisuutta ottaa takaisin eikä työntekijällä ole velvollisuutta palata takaisin.