Lue keskustelun säännöt.
Miksei sairaanhoitajan vaadi lisää työvoimaa. Ei se palkankorotus kenenkään työtaakkaa vähennä...
Kommentit (4)
Lisää henkilkuntaa on vaadittu jo vuosien ajan, mutta mistäs otat kun ei ole halukkaita???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
luovuta osaa palkastaan pois? Eihän jättisuuri palkka auta vastuussa ja tärkeässä virassa mitenkään. Voisi nekin rahat käyttää parempaan tarkoitukseen.
Minä olen ollut jo 12v poissa sh:n työstä ja jo minuakin soitellaan töihin.(en ole edes työtöntyönhakija) En omaa edes sh:n työkokemusta päivääkään. Asun maalla Etelä-pohjanmaalla eli on tainnut pula tännekkin iskeä.
Vapaita työpaikkoja on pilvin pimein, mutta ei ole työntekijöitä. MIKSIKÖ? Yksi syy se , että palkka on työmäärään ja vastuuseen nähden pieni.