Mihin heivaatte parivuoteen vanhan sijauspatjan?
Kommentit (82)
Kaatopaikalle, ellei kierrätysmahdollisuutta uutta ostaessa. Ihmettelen kyllä, miten jonkun aikuisoletetun edes tarvitsee kysyä tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Kaatopaikalle, ellei kierrätysmahdollisuutta uutta ostaessa. Ihmettelen kyllä, miten jonkun aikuisoletetun edes tarvitsee kysyä tällaista.
Mille kaatopaikalle?
Kaatopaikalle. Viimeksi maksoi hurjat 2,50 €. Kalliimmaksi olisi tullut kierrättää ostopaikan kautta.
Pihalle nurmikolle, kyllä sen joku deeku huolii
Vierailija kirjoitti:
Kysyn liikkeestä kierrätysmahdollisuutta tai käytän palvelua jossa kuljettaja hakee ne ja vie kaatopaikalle.
Ei kai kukaan ole niin hölmö, että tilaa sijauspatjalle useiden kymmenien eurojen hakupalvelun??
Moottoritien levähdyspaikalle, jos joku haluaa sillä vaikka levähtää?
Rumpuputkien liitosten ja kokoojakaivojen liitoskohtien tiivistämiseen aivan erinomaisia nämä.
Varsinkin betonikaivojen kanssa lyöntiliitoksia tehtäessä parasta materiaalia mitä olla voi.
Jyväskylässä maksaa 25€ kun vie kaatopaikalle. Itse työnnän uffin laatikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille kaatopaikalle?
Ööö, no varmaan sille, mikä on itse kullakin lähimpänä vai miten itse ajattelet? Voi toki viedä kauemmaksikin, jos niin haluaa.
Sorttiasemalle pääkaupunkiseudulla ja mökkipaikkakunnalla veisin paikalliselle jäteasemalle. Tuttava vei kerran lastensa patjat kissojen hoitokotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille kaatopaikalle?
Ööö, no varmaan sille, mikä on itse kullakin lähimpänä vai miten itse ajattelet? Voi toki viedä kauemmaksikin, jos niin haluaa.
Et ilmeisesti asu Suomessa?
Varmaan veisin jonkun levähdyspaikan molokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille kaatopaikalle?
Et ilmeisesti asu Suomessa?
Onko tää nyt joku "Suomessa ei ole kaatopaikkoja" viisastelu?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille kaatopaikalle?
Öööööööö
Sain kyllä ihan taloni roskikseen rullattua.
Kysyn liikkeestä kierrätysmahdollisuutta tai käytän palvelua jossa kuljettaja hakee ne ja vie kaatopaikalle.