Lue keskustelun säännöt.
Mun hyvä ystävä saa vauvan marraskuussa ja elkään ihan sikana ettei se
30.08.2006 |
pyydä mua kummiksi!!!
Olen niin toivonut sitä että pääsisin kummiksi! Olisin niin hyvä kummität!!! Mutta en loukkaannu, kyllä ymmärrän jos pyytävät esim sisaruksiaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kummeja voi olla niin monta kuin haluaa. Alaraja on 2, ylärajaa ei ole!