Lue keskustelun säännöt.
Paljonko maksaa 60-luvun omakotitalon putkiremontti?
Kommentit (4)
Ihanaa, sarkasmia tällä palstalla näkee valitettavan harvoin. Virkistävää. :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mistäs tuommosen sanan olet oppinut?
Ja selvästikin oppinut olen siellä missä sinä et ole käynyt. :D
Kaikkiin 60-luvun taloihin maksaa tuon verran, riippumatta putkien sijainnista, pituudesta, kerrosten määrästä, urakoitsijasta tai valituista asennustavoista tai materiaaleista, 8 000¿