Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on saanut ns. todellisen yllätys/ vahinkovauvan kypsemmällä iällä, vaikka lapsiluvun piti olla täysi?

Vierailija
11.08.2006 |

Kertokaa?



Meillä kolme lasta, joista kaksi viimeistä on hoidoilla tehtyjä. Ehkäisyä ei olla siis käytetty, koska todennäköisyyss luomulapseen on ollut minimaalinen. Luulen olevani raskaana tai oikeastaan olen jo varma siitä, vaikka en ole tehnyt testiäkään. Mulla on meinaann alkanut kauhea pahoinvointi, kuten joka kerta tähänkin mennessä.



En nyt tietenkään aborttiin mene, mutta miehellä taitaa kyllä mennä pulla väärään kurkkuun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei oltu alettu edes miettimään, että yritetäänkö toistakin ja luonto hoiti homman. Miehen kanssa naureskeltiin, että olisi tyttö reippaasti vanhempi, jos olis yhtä helposti saanut alkunsa. Meinaan silloin jouduttiin lopulta ajottamaan petipuuhat melkein kello kourassa ja 60-luvulla syntyneitä ollaan

Vierailija
2/2 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani sai iltatähden 50-vuotiaana, luuli kärsivänsä vaihdevuosivaivoista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan