Lue keskustelun säännöt.
Mikähän mulla on.... (oireet)
18.08.2006 |
eilen oli vielä ihan tavallinen päivä,ehkä olin himpun verran väsyneempi kuin normaalisti... Illalla tultiin tuttavien luota,niin iski yhtäkkiä sellainen voimattomuus etten päässyt omin avuin autosta ulos. Mies kantoi sisään ja heti iski ripuli (x2)," horkka" ja oksetti,mutta en oksentanut ja sänkyyn päästyäni nukahdin samantien.
Yö meni ok,nyt aamulla olen voimaton ja ripuli on,käynyt veskissä jo useemman kerran..
Tavallinen ripuli(ko)?? ainoa normaalista poikkeava on et söin eilen karviasmarjoja (n 6kpl),ei kai niistä voi tulla tämmöinen??? en ollut ikinä ennen syönyt niitä...
Koko muu perhe voi oikein hyvin...
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä oli mahatauti ihan just... mut kaipa se voi tulla ihan äkkiä sit uudestaankin...??
ap