Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä rahastuskeino huutiksessa nuo baby boomin bodyt

Vierailija
11.08.2006 |

jossa teksti vastavalmistunut tai olen uusi täällä.

Kaupoissa maksavat 2,99 ja yksikin maksoi kahdesta bodysta 18,90.. HULLU!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs jos huutaja asuukin jossain lapin takametsissä. Tulee kuitenkin aika paljon halvemmaksi huutaa bodyt huutiksesta, kuin lähteä monen sadan kilometrin päästä kaupasta ostamaan.

Vierailija
2/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tuollaiset tekstibodyt on aika kauheita. Ehkä se 50% äiti ja 50% isä nyt jotenkin menetteleen,mutta nuo kaikki miss suomi 2026 vai mikä lie ja mr. finland 2026 tms on aika järkkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja mitäs jos huutaja asuukin jossain lapin takametsissä. Tulee kuitenkin aika paljon halvemmaksi huutaa bodyt huutiksesta, kuin lähteä monen sadan kilometrin päästä kaupasta ostamaan.

Vierailija
4/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on meinaan tosiaankin halpa kauppa. Just semmonen joka pihistelijän paratiisi! Et en ihan maksais noin paljoa..

Vierailija
5/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin ihmetellyt että mikä merkki tuo on, en ole koskaan missään nähnytkään. t 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän