Lue keskustelun säännöt.
Siis kyllä mullekin tulee ihmiset paasaamaan omasta elämänvalinnastani.
11.08.2006 |
Siis liittyen nyt taas vaihteeksi tuohon KARPPAUKSEEN. Mulle tullaan selittämään, kuinka ruokailutottumukseni on niin yksipuolinen jne. Ja perunaa syömättömyys aiheuttaa puutostiloja elimistössä bla bla blaa.
Pahimmat vielä kuvittelevat minun olevan vegaani! :D
Joojoo, niin kai sitten, että multakin on aivokapasiteetista 50% poissa, ei mutta sehän onkin mulla syntymävika..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla