Lue keskustelun säännöt.
onko normaalia, että lapsi vaatii UUDELLEEN yösyötöt?
11.08.2006 |
meillä oli välissä 7 kk ja taas rupeaa öisin itkemään nälkää.
Illalla syö iltapuuron ja hedelmäsosetta ja juo maitoa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla