Lue keskustelun säännöt.
Lapsettomuusklinikat on kyllä sellainen paikka, missä
Kommentit (4)
en nyt yleensäkkään missään odotustiloissa tuijottele ihmisiä, saati sitten että juttelis jonkin ventovieraan kanssa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun muuallakin lääkäriä odotellessa.
Sitä vain keskittyy siihen omaan napaansa niin kauan kunnes tavoite on saavutettu. Ei sitä ymmärrä, ellei ole sitä läpi käynyt. Siihen liittyy valtavia syyllisyyden ja pettymyksen tunteita, masennusta ja huonoa itsetuntoa. Nämä yhdessä aiheuttavat aika sekavan tunteen ja usein vihaa raskaanaolevia kohtaan, tai sairaalloista mustasukkaisuutta tai kellä mitäkin. Ei aina, mutta ikävän usein. Se on rankka jakso, jota ei jälkeenpäinkään halua muistella. :(
Mun mielestä ihan normaalisti ihmisiin tuli katsottua ja katsoivat kuten muuallakin lääkäriä odotellessa :-)
Onneksi ne hoidoissa käynnit jo takana päin ja esikko tulossa.