Lue keskustelun säännöt.
Kuka meinaa juoda päänsä tänään täyteen?
11.08.2006 |
En ainakaan minä, mutta kyll yks sauna siideri kelpaa ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn ainakaan minä, mutta kyll yks sauna siideri kelpaa ;)
Viimeksi vedin pään täyteen joskus teinivuosina, siiderin sentään nappaan toisinaan, mutta humalaan asti en itseäni juo ikinä. Tai no, ehkä joskus uudenvuoden juhlissa sentään ollut pikku hiprakassa.