paljonko haluaisit tiputtaa painoasi että olisit tyytyväinen???
minä 4 kiloa pois löllöä mahasta ja reisistä,
jotta olisin viime kesän mitoissa!
Kommentit (7)
minullakin siis menossa terveelliset elämäntavat,
kaikki karkki ja herkku pois!!!
-ap- jolla vielä siis 4 kiloa tavoitteeseen...
mut nuo pari tappelee ihan huolella vastaan! Aijon kyllä nujertaa ne!
Sit olisin niissä mitoissa, joissa olin ennen raskautta, ja tyytyväinen kroppaani.
Miinustettuja kiloja on takana 8 =)
12 on jo pudotettu. tuli kuopuksesta ihan pari kolme ylimäärästä raskauskiloa;))) mutta kyllä ne siitä karisee.
Alunperin oli 7kg, mutta kaksi saatu jo karistettua.. ja ennen en luovuta kun vaaka näyttää sen 57kg. Oon 163cm pitkä. Enne lapsia painoin 55kg, mutta ihan siitä en jaksa nyt haaveilla.
Nyt kaikki laihdutushaluiset mukaan tiputtamaan :)