Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äitiysvaate-valikoima Keskisellä Tuurisssa on?

Vierailija
03.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotaa vaatteita oli ja hinnat järkyttävän suuret.

Vierailija
2/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo nähny siellä ikinä niitä. Tavallista vaatetta vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri viime viikonloppuna ja pisti silmään, kun isolla oli oikein kyltti et ÄITIYSVAATTEET. Siellä naisten sovituskoppien oikeella puolella!!! Ja oli ihan kivannäköisiä vaatteita. Oli myös pikkareita isolle mahalle ja imetysliivejä. JOtain äitiysfarkkuja katoin niin hinta oli jotain 26e. Sellaset missä resori mahan kohdalla, ei mikään ' mummomamma' -malli vaan ihan muodikkaalta näytti.

Vierailija
4/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 3 ollut siellä sillon kun ei ollut vielä sellasta valikoimaa.

Vierailija
5/5 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUONO, kävin noin kk viimeksi. Ei ainakaan kaukaa kannata lähteä varta vasten ajelemaan ostoksille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän