Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla 3-vuotiasta poikaa

Vierailija
09.08.2006 |

joka on tosi vaativa ja ' hankala' ?

Mulla menee hermot päivittäin oman kanssa. Mitään ei usko, aina väittää vastaan ym.



ARGH!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva-aikana oli oikea enkeli, nyt ihan mahdoton. Myös öisin :(

Vierailija
2/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei taida tulla enempää...

Vierailija
4/11 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vanhin on aina ollut tosi helppo, kuin ihmisen ajatus :)

ap

Vierailija
5/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hiukan alle 4-vuotias, joka vänkää kaikesta vastaan. Sanoo aina ensin varmuuden vuoksi " ei" ja möksähtelee tasaiseen tahtiin pitkin päivää. Seuraavana hetkenä on kuitenkin oikea pikku kullannuppu. Laidasta laitaan siis mennään... Uutta myös yölliset painajaiset.

Vierailija
6/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä välillä huutaa eikä saa millään rauhoittumaan. Illalla laitoin supon varmuuden vuoksi, kun ajattelin, että vois olla jalat yöllä kipeät. Yö meni huutamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on nyt 4,5 ja on rauhottunut selvästi (tyyntä myrskyn edellä).

Voin lohduttaa sinua, että raivokas käyttäytyminen kuuluu terveen tenavan piirteisiin.

Vierailija
8/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina päätän että tänään en huuda ja ärjy, vaan käyttäydyn niinkun aikuinen, mutta iltaan mennessä olen ainakin kerran taas ärjynyt.



Lähinnä suutun riehumisesta ja siitä ettei usko kun pyydän lopettamaan.



Meillä on myös vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vanhinta on jo murkkuja, mukavia lapsia ovat olleet oikeastaan aina. Kolmas on nyt kuusivuotias, kiva ja tottelevainen tyttö. Neljäs lapsi, kolmevuotias poika on karistanut meistä kaiken vielä jäljellä olevan ideologian kasvatuksesta. Olen lyhentänyt tulevaisuuden tavoitetta... nyt tähtään vain kunniallisesti iltaan asti... Yöt poika nukkuu hyvin. Välillä hän istuskelee sylissä ja on äärimmäisen suloinen, päivittäin kuitenkin meinaa pinna palaa ihan väkisen. Mihinkään reissuun en lähde. No nyt just se rähinä alkoi.

Vierailija
10/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3v ja 4,5v pojat, isompi yks tunneherkkä tuuliviiri ja nuorempi sellainen uhmis-möksöttäjä. Tosi erilaisia poikia mutta vahvaluonteisia kumpikin omalla tavallaan.

Äidin kainaloisia kultia kummatkin, kun on hyvä hetki. Mutta välillä tekis mieli lähteä itse viilettämään vapaana ja jättää tenavat tappelemaan keskenään.

Niitä rauhallisempia päiviä odotellessa yritän vain hengitellä rauhassa ja joogata mielessäni, kun molemmille iskee raivari päälle samaan aikaan.

Pienet pojat on niin ihania :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä poika haluaa jotain joka ei tunnu tapahtuvan tarpeeksi nopeasti, hän alkaa polkea jalkaa, niin että kuuluu ja tuntuu. Ja hän huutaa, voi hyvät ihmiset miten hän huutaakaan aina välillä.

Hän ei ole saanut sen enempää periksi kuin sisaruksensakaan, mutta se ei estä häntä yrittämästä, yrittämästä ja taas kerran yrittämästä.

Olen monesti miettinyt, että tästä kaverista tulisi taatusti maailman hemmotelluin hirviö, mikäli sisaruksia ei olisi. Antaisin varmasti paljon herkemmin periksi raivokohtauksille, mikäli muut lapset eivät olisi muistutuksena siitä, että uhmasta selviää hengissä paremmin, kun näyttää että aikuinen on todellakin aikuinen, eikä pompoteltava räsynukke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi