Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa 80-luvulta ne kaksipuoleiset koulupenalit?

Vierailija
09.08.2006 |

Sellaiset kovat, joissa pysyi tavarat järjestyksessä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun penaalissa oli paljon luukkuja ja terotin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan saanu semmosta...

Vierailija
5/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, että sellaisia enää ostaisin :D

ap

Vierailija
6/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se putosi aika pian lattialle, ja siihen tuli pieni murtuma, ja se oli kova paikka. Ihan oikeesti olin masiksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tallessa vieläkin!! Ihania!

Vierailija
8/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkki, jossa oli paljon lokeroita. Aivan ihana oli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaan penaalin väriä... saattoi olla vaaleanpunainen. Oli kova kaksipuolinen, mutta siinä oli " pehmusteet" . Tajuaakohan joku?

Vierailija
10/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Oli kova kaksipuolinen, mutta siinä oli " pehmusteet" . Tajuaakohan joku?


ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ootte, olipa mukava muistelo ;)...

Vierailija
12/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen et ei oo kyllä 80-luvun juttu pelkästään.



T:pilkunviilaamistuulellaoleva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun turkoosinvärinen avaruusukkeleiden kuvilla somistettu kova penaali on mutsilla uusiokäytössä - sukkapuikot pysyy järjestyksessä...

Vierailija
14/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä aikoja!

Sen jälkeen mentiinki yläasteelle ja väännettiin tuskassa aamuisin etutukkaa juppikummulle:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerennyt saada ennen kuin ne kiellettiin. Tunneilla meni liikaa lasten huomio kuulemma niihin. Heh, mitäköhän opettajat olisivat sanoneet kännyköistä :-).



Mulla oli tavallinen pussipenaali, mutta joillakin pojilla oli jopa sellainen, josta sai robotin väänneltyä. Ja kaverini kovassa " pehmustepenaalissa" oli jopa lämpömittari. Oooooo!



No, meillä nyt kiellettiin kaikki. Kuulapelitkin piti lopettaa, kun joku urpo oli syönyt kuulan.

Vierailija
16/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidänkin luokan pojilla oli niitä joista saa väänneltyä robotteja. Vähänkö ne oli siistejä! =)



Hajukumit muistan, mutta keräilikö kukaan teistä sellaisia pikkuvihkoja ja kirjepapereita?

Vierailija
17/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1987. oi niitä aikoja:)

Vierailija
18/18 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on tallessa muistojen laatikossa ja kovasti mietin, antaisinko sen nyt omalle tytölleni hänen aloittaessaan eskarissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi