Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tätä onnea!!

Vierailija
15.08.2006 |

Piti tulla tänne kuuluttaan kun ei viitti vielä kauheasti tutuille sanoa; OLEN RASKAANA!! :) :)

Eilen tehtiin miehen kanssa testi, tuli haalea viiva, tänä aamuna uusi testi, uusi viiva, nyt ehkä selkeämpi. Mutta olen ihan onnesta soikeana!! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ensimmäinen on kyseessä. Yrittämistä kesti tasan 2kk ja heti nappasi. Tiedän olevani hyvin onnekas. Nyt vaan täytyy toivoa, että loppu menisi hyvin!



ap

Vierailija
2/2 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea hyvää jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi