Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan tullut raskaaksi e-pillereistä huolimatta?
02.08.2006 |
Jäikö pillereitä väliin tms. pillereiden tehoa alentavia juttuja?
Oliko lapsi terve ja milloin raskaus huomattiin?
Kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eivät olleet unohtaneet pillereitä ottaa, vaan pettivät muuten. Nehän eivät ole 100% varmoja. Raskautensa huomasivat muutaman viikon kuluttua. Lapset ovat syntyneet täysaikasina ja ovat täysin terveitä, normaaleja lapsia.