Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
3 kk:tinen nukkuu iltakymmenestä aamuyhteentoista, syö välissä pari kertaa. Normaalia?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä äippä on ainakin onnellinen, kun kaikki saavat nukkua!
PS. Poika on tosi virkeä, ja kasvaa lähes silmissä ;-)
Eteen päin 22-10/11, kertaakaan heräämättä. Tuon jälkeen on monen vuoden aikana yöllä heräänyt ehkä maksimissaan 10yönä.
NAUTI HYVÄ IHMINEN, VIELÄ VOI TULLA UNI ONGELMIA. Niin kuin meillä toiselle pojista ja valvottaa edelleenkin ja on jo 2v.
Alue: Aihe vapaa
ELi kai se ihan normaalia on :)