Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa hoitovastikkeella ja yhtiövastikkeella?

Vierailija
27.06.2006 |

Auttakaa nyt " tyhmää" . Mitä eroa on hoito- ja yhtiövastikkeella? Katselin tuossa rivitalon myynti-ilmoitusta ja kyseinen asia tuli eteen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan rahoitusvastike on yhtiön lainaa (remonttia tms. varten otettu laina) joka on jaettu kaikkien osakkeiden kesken maksettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme