Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä ainoa jota ahdistaa tuo Saddamin hirttotuomio?

Vierailija
29.12.2006 |

siis en mitenkään puolustele häntä ja hänen tekojaan, mutta jotenkin kuolemantuomio ahdistaa...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nuo kuolemantuomiot ahdistaa aina tavallaan.



Vierailija
2/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten " laillisesti" toisen ihmisen tappaminen on sen oikeutetumpaa kuin Saddamin teot. Varsinkin kun jokainen tietää mitä Saddamin tappamisesta seuraa. Kuolemantuomiot todistavat vain ihmisen välinpitämättömyyttä ihmisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sivistynyt ihminen voi kannattaa kuolemantuomiota.

Vierailija
4/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei kukaan sivistynyt ihminen voi kannattaa kuolemantuomiota.

Vierailija
5/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä on Saddam, jota ei hyvällä tahdollakaan voi ihmiseksi kutsua, niin ei heilauta! Oikeastaan saman narun toiseen päähän vois laittaa Bush Jr:n ja katsoa kumpi kituu kauemmin!

Vierailija
6/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


siis en mitenkään puolustele häntä ja hänen tekojaan, mutta jotenkin kuolemantuomio ahdistaa...

kuin minun ajatuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on jokseenkin lyhytnäköistä havitella jotain kostoa ja oikein tarjoamalla tarjota marttyyri semmoiselle porukalle jota ei oikeasti kannattaisi lietsoa yhtään enempää.



elinikäinen vankeus olisi mun mielestä paljon turvallisempi, vakaampi ja " aikuisempi" vaihtoehto, mutta ei kai se jenkeille sovi. kristityt fundamentalistit kaipaavat näitä veriuhreja, saapahan katsoa miten tämän kanssa käy :/

Vierailija
8/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain kostoa. Ahdistavaa että vielä 2000-luvulla tapahtuu näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella ihmisellä ei yksinkertaisesti ole mitään virkaa täällä joka tappaa ja raiskaa muita enkä usko että pahasti sairas ihminen voi koskaan siitä parantua. En koe olevani sivistymätön vaikka ajattelen näin.

Vierailija
10/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Saddam saattoi joidenkin piirien mielestä olla elävänä liian vaarallinen (keulakuvamielessä). Toisaalta taas kuolleena hänestä tehdään toisissa piireissä marttyyri. Suo siellä, vetelä täällä, hankala tapaus kaiken kaikkeaan. Jenkit tekivät virheen kun menivät Irakiin ja nyt heidän täytyy keksiä miten päästä ongelmasta eroon edes jotenkuten kunniallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin tällöin laskea julkisuuteen pari valittua valokuvaa kuihtuneesta vanhasta miehestä, mahdollisimman pöllähtäneen ja säikyn näköisenä..



mutta ei kun on pakko tarjota saddamillekin se helpompi vaihtoehto ja saddamin kannattajille uljas marttyyri ja mainio syy koston kierteeseen. hyvää meininkiä.

Vierailija
12/12 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän