Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun 6 v lapsi ei ole ikina kaynyt hammaslaakarissa. Olen aina unohtanut tilata. Mita sanon kun tilaan ajan ? Havettaa niin kauheasti.

Vierailija
05.01.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyulit tänne kertomaan, sut lynkataan ihan kohta varmasti!!!

Vierailija
2/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus ja otat haukut ansaitusti niskaan. Eikös se 6-vuotiaskin ole ihmeissään ja peloissaan eka kerrasta, kun ei ole aiemmin päässyt käymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille ajat postissa?

Vierailija
4/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vain ajan ja vein pojan h-lääkäriin, en mitään selitellyt vaikka hävetti kyllä. Siitä sitten aloitettiin normaalit hammaslääkärirutiinit hänen kanssaan.



Muista että parempi myöhään kun ei milloinkaan!

Vierailija
5/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain kunnissa tulee kutsu, joissain ei tule. Ja ihmiset muuttaa nykyään niin paljon ettei ne ehkä edes kysele käynneistä.

Vierailija
6/6 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vaivalla järkättyä kolmelle ajan ja vaihdettua työvuorot jne. niin sitten soittivat tuntia ennen että ajat peruttu. En ole jaksanut uutta ruveta järkkäämään, hampaat pestään säännöllisesti joten toivon ettei reikiä olisi, ei ollut ainakaan esikoisella nyt kun juuri käytin häntä ekaluokkalaisten tarkastuksessa. Tiedän kyllä ettei mitään todista, mutta lohduttelen lähinnä itseäni.