Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katotaanko kenen synnytys kestänyt vähiten

Vierailija
29.12.2006 |

alle 5h kestäneet ei kuulu joukkoon =)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävelin salista osastolle, mutta kätilö kantoi vauvaa. Synnytyksessä hupeni hivenen yli litra verta, koska istukka ei suostunut synnytyksen jälkeen irtoamaan heti.

Vierailija
2/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän päälle 5h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toki voit mukaan tulla jos haluat mutta tuskin kärkeen pääset ;)

Vierailija
4/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuota kyselemään? Kerronpa vaikka sitä ei kukaan kysynytkään, että eka synnytys 2,5 tuntia ja toinen tunti + viisi minsaa päälle.

Vierailija
5/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pystynyt/ miten kätilö on päästänyt.

Vierailija
6/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onko kukaan muu kävellyt itse vauva sylissään ( n. 2, 5 h päästä synnytyksestä ) synnytyssalista vuodeosastolle. Mä olen ja moni ihmettelee miten

olen pystynyt/ miten kätilö on päästänyt. i]

Esikoinen 2h20min ja siitä parin tunnin päästä osastolle kävellen. Vauvaa en sentään kantanut vaan työnsin kärryissä. Luulin että on ihan normaalia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sektio ON synnytys!

Vierailija
8/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia kestäneen synnytyksen jäljiltä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 21

Vierailija
10/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h 30min, kolmas 1h 30min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nopein on 32 minuuttia. Siit toi kaks min on ponnistusvaihetta.

Vierailija
12/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä olen lähtenyt kummastakin ja itse kvellyt ja työntänyt vauvaa, oisin kyllä kantanutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun en oo koskaan synnyttänyt/ollut raskaana niin tutuis aika kivalta ajatukselta.. =)



nim. Laitetaan yks tuollainen parin vuoden päästä

Vierailija
14/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse kävellyt joka alatiesynnytyksen jälkeen itse vuodeosastolle(3 kertaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen oli sellainen olo et olis voinu juosta vaikka maratonin...en hetkeekään pysynyt paikoillani...synnytys kesti 4h50min

Vierailija
16/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kesti kylläkin37 minuuttia, mutta sen voin omalta osaltani sanoa että eteni tosi nopeasti eli myös kivut alkoi yht´äkkiä ja kovaa. Ei ollut mitään hentoja alkusuppareita vaan tosi kipeitä. Puudutusta ei ehditty mun kohdalla ees miettiä, just ehdin toiselta osaltolta synnytyssaliin.



Esikoiseen verrattuna kipeä, koska ei mitään puudutusta ja kokoajan tuntui olevan supistus päällä. Onneksi nopeasti ohi, mutta ottaisin kyllä mielummin vähän pidemmän. Esim esikoisen kesti 3,5 h josta nukuin 2 h epiduraalin voimalla. Ponnistuksessakaan ei suuria kipuja.

Vierailija
17/17 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin jälkikäteen ajateltuna..............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi