Lue keskustelun säännöt.
SEIJA! Mitäpä 2v tykkää Linnut-leffasta? ;-)
Kommentit (2)
Seija otti leffan nauhalle ja katsovat vasta huomenna? Kyllähän Seija nukkumaanmenoajoista pitää kiinni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niinhän se seikkukin sanoi. nehän vaan lentää siinä leffassa.