Mitä sisustuslehteä suosittelisit?
Ajattelin tilata jonkun. Onko Kotivinkki hyvä? Siinä ilmeisesti paljon myös muuta kuin sisustusjuttua, mutta eihän se ole suunnattu pääasiassa keski-ikäisille? Näin vain siitä hyvän tarjouksen ja jäi kiinnostamaan.
Niin ja olen parikymppinen.
Kommentit (6)
Jaa, eikö sitä Kotivinkkiä sitten lasketa sisustuslehdeksi..
ap
Mulle tulee (paremmuusjärjestyksessä):
Deko
Talo ja Koti
Koti ja Keittiö
En olekaan ennen kuullut noista. Kai niitä myydään Suomessa? :)
Avotakka: muuttunut vuosien varrella todella kehnoksi.
Deko: Nuorile
Talo ja Koti: en tykkää, liian persoonattomia sisustuksia. Soveltuu ehkä oman talon rakentamisesta haaveilevalle, paljon omakotitalo esittelyitä
Koti ja Keittiö: entinen suosikkini, joka viime vuosina jäänyt junnaamaa paikoilleen
Kotivinkki: enemmän perhelehti kuin pelkkä sisustuslehti.
Glorian koti: Tällä hetkellä paras kotimaisista. Muuttunut hienostolehdestä kohtuullisen tavallisiakin (kauniita tietysti) esittäväksi
Ulkolaisista tykkään Skönä hem, ruotsin Elle ja Living Etc.
Suosittelen englantilaisia lehtiä. Sieltä löytyy jos jonkinlaiseen tyyliin sopivia. Living etc, Ideal home ovat minun favoritit.
nämä kotiliedet ja kotivinkit ei kyllä mitään sisustuslehtiä varsinaisesti ole...