Mitä ihmettä ostaisin 4 kk ikäiselle kun eräs sukulainen
antoi 50 euroa ja käski ostaa vaikka potkuhousut? Vaatteita on tosi paljon ennestään (etenkin isosiskon vanhoja ja lahjaksi saatuja). Mutta haluan kuitenkin tuon summan käyttää tähän lapseen.
Kommentit (7)
Tai sitten säästät ja ostat kun jotain oikeasti tarviit!
-vaippoja,ruokaa,ym hoitoon liittyvää
-talvipuku+varusteet
-turvaistuin pesämuna (jo 6-8kk ikäinen voi olla muussakin kuin kaukalossa)
-kevyet rattaat/matkarattaat (jos ei jo ole ja jos olis pian tarvetta,6kk esim kauppareissuilla tmv)
-muskarimaksu
tai sitten sen verran iso vaate että käy vasta myöhemmin. Itsekin ostelen liian isoja vaatteita vauvalle jemmaan sillä kaapit on täynnä niitä kavereilta saatuja ja sopivia. Pakko se ostosvimma on johonkin purkaa ;)
Me saatiin lahjaksi Ruskovillan villainen alushaalari ja se oli ihan mielettömän hyvä!
niin osta joku koru, jota lapsi voi pitää sitten isompana.
Meillä ainakin jo puolivuotiaalle jäi turvakaukalo ahtaaksi, kun piti laittaa talvivaatteet päälle.
vaikka fisher pricea tms.